سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی تجهیزات گیمینگ و انواع بازی ها

بهترین بازی های PS4 برای اندروید و iOS

    نظر

اگر به بازی های PS4 علاقه دارید اما امکان این را ندارید که همه جا کنسول خود را به همراه داشته باشید،نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم تا بهترین بازی های PS4 برای اندروید و iOS را برایتان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

بازی ps4 برای موبایل

 

اکنون گوشی های هوشمند قادر به اجرای بازی های پیچیده و سنگین، بدون هیچ گونه نقصی هستند. امروزه، پلتفرم‌های موبایل، قادر به اجرای بازی های کنسول برای گوشی نیز هستند که در ابتدا فقط انحصاری برای کنسول های بازی منتشر می‌شدند. در اینجا بهترین بازی های PS4 برای اندروید و iOS را برایتان معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.


بهترین بازی های PS4 برای گوشی اندروید و iOS


بازی های کنسولی نقش پررنگی را در عرصه گیمینگ عهده‌دار هستند. در این میان برخی از این عناوین برای گوشی‌های موبایل هم عرضه شده‌اند. در ادامه بهترین بازی های کنسول برای گوشی اندروید و iOS را معرفی می‌کنیم.

 

سری بازی های Grand Theft Auto

بازی های ps4 برای اندروید

Rockstar Games ثابت کرده است که پلتفرم‌های موبایل و تبلت می‌توانند بازی‌های کنسولی را هک کرده و آن‌ها را به بازی‌هایی برای اندروید و iOS تبدیل کنند. طرفداران بازی GTA می‌توانند سری سوم این بازی و نیز Vice City را بر روی موبایل خود دانلود کنند. البته این تمام ماجرا نیست، بلکه Grand Theft Auto: Chinatown Wars و Grand Grand Theft Auto: Liberty City Stories نیز از دیگر بازی های PS4 برای موبایل از این مجموعه بازی‌ها هستند.

 

بازی Fortnite

بازی های کنسول پلی استیشن برای موبایل

یکی دیگر از بازی های PS4 برای گوشی اندروید و iOS، بازی Fortnite است. این بازی بتل رویال در سال 2017 ابتدا برای کنسول منتشر شد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. با این حال، زمانی که بازی فورتنایت برای پلتفرم اندروید منتشر شد، موفقیت بزرگی را برای توسعه دهندگان Epic Games کسب کرد. بازی Fortnite: Battle Royale شما و 99 بازیکن دیگر را به یک جزیره بزرگ و زیبا می‌برد تا با مرگ دست و پنجه نرم کنید و تا جایی که می‌توانید بجنگید و این امر آن را به یکی از جذاب‌ترین بازی های کنسول برای موبایل تبدیل کرده است. این بازی همچنین دارای سبک بصری فوق‌العاده و عملکرد عالی است. اگر هنوز پدیده Fortnite را بازی نکرده‌اید، اکنون زمان آن است.

 

بازی Minecraft

بازی های کنسول برای موبایل


Minecraft یک بازی مملو از احتمالات در دنیای بدون قواعد است و این ویژگی‌های خاص بازی باعث شده در فهرست بهترین بازی های PS4 برای اندروید و iOS قرار گیرد. به لطف Pocket Edition، بازی Minecraft برای اولین بار در سال 2009 میلادی برای پلتفرم اندروید نیز ساخته شد. Minecraft واقعاً یک بازی عالی برای طرفداران ایده‌های جدید و ناگهانی است؛ زیرا هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است یک ایده جدید برای ساخت‌و‌ساز وارد ذهن شما شود. در طول این سال‌ها، نسخه‌های جدیدتر و بهتری از این بازی برای اندروید و iOS وارد بازار شد که ابزارها و دارایی‌های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. امروزه می‌توانید از انجام این بازی که یکی از جذاب‌ترین بازی های PS4 برای موبایل است، در کنار دوستانتان لذت ببرید.

همچنین بخوانید: تعویض اسکین پلی استین 4

بازی Ark: Survival Evolved

بازی های کنسول برای گوشی

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول برای گوشی های اندروید و iOS، قطعا بازی Ark: Survival Evolution است که اتفاقات آن در پارک ژوراسیک پیش می‌آید. در اینجا شما و صدها نفر دیگر از بازمانده‌های دوران نوسنگی هستید که در یک جزیره قرار دارید. شما می‌توانید به طایفه دیگری از غارنشینان بپیوندید و درگیر جنگ‌های سبک ژوراسیک با دشمنان آنلاین خود شوید و تجربه فوق‌العاده‌ای در یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی های PS4 برای گوشی داشته باشید. بازی Ark: Survival Evolution در سال 2018 برای اندروید و iOS منتشر شد و به طرز شگفت‌انگیزی، به خوبی بر روی موبایل اجرا می‌شود و بهترین بخش بازی این است که کاملاً رایگان است.

 

بازی XCOM: Enemy Within

بازی های ps4 برای گوشی

هنگامی که شرکت Firaxis Games در سال 2013 سری XCOM را با عنوان Enemy Within مجدداً منتشر کرد، درواقع نسل جدیدی از بازی‌های بی‌نظیر استراتژیک مبتنی بر نوبت را به دنیا معرفی کرد. کمتر از یک سال از انتشار نسخه کنسول آن نگذشته بود که بازی XCOM: Enemy Within برای اندروید نیز منتشر شد و نکته مثبت آنکه، نسخه اندروید این بازی تمامی جذابیت‌های نسخه کنسولی را به صورت تمام و کمال دارا است. بازی XCOM: Enemy Within که یکی از بهترین و کاربردی‌ترین بازی های PS4 برای اندروید و iOS به شمار می‌رود، به گونه‌ای طراحی شده که در صفحه نمایش کوچک موبایل نیز به راحتی قابل بازی و کنترل از سوی کاربر باشد.

 

 

بازی The Witness

بهترین بازی ps4 گوشی

یکی از بهترین بازی های کنسول برای گوشی از نظر زیبایی بصری و جذابیت، بازی The Witness است که یک بازی مبتنی بر پازل محسوب می‌شود. این بازی در ابتدا ساده بوده و با استفاده از مفهوم مارپیچ‌ها و خطوط به عنوان عنصر کلیدی، پس از اتمام و حل هر پازل، قسمت‌های جدیدی از پازل که درواقع همه در یک جزیره قرار دارند، برای شما باز می‌شود. ایده اصلی طراحی این بازی، بر اساس توجه به مفاهیم عمیق فلسفی در مورد رابطه بین علم و هنر و… است. یکی از نکات مثبت این بازی که آن را در فهرست بهترین بازی های PS4 برای اندروید قرار داده است، این است که معماهای بازی The Witness برای کنترل در صفحه نمایش لمسی گوشی به خوبی طراحی شده‌اند و کاملا همانند نسخه کنسولی بازی هستند.

 

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

بازی های کنسول برای اندروید

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic یکی دیگر از بازی های کنسول برای موبایل محسوب می‌شود که برای طرفداران فیلم جنگ ستارگان یک معجزه به شمار می‌رود که می‌توانند این بازی را بر روی پلتفرم موبایل خود به راحتی اجرا کرده و بازی کنند. این بازی همچنین ابعاد طراحی کلاسیک آن را حفظ کرده که بسیار برای مخاطبان خاطره‌انگیز و جذاب است. بازی Star Wars: Knights of the Old Republic بهانه‌ای برای لذت بردن از یکی از بهترین بازی‌های داستانی در دو دهه گذشته است.

 

بازی The Walking Dead

بازی های کنسول برای آیفون

از جمله جذاب‌ترین بازی‌های داستانی، بی‌شک بازی مردگان متحرک یا همان The Walking Dead است که می‌توانید آن را بر روی پلتفرم اندروید و iOS نیز بازی کنید. این بازی کلاسیک، سبک بازی Game of Thrones، بازی Wallace and Gromit، بازی Borderlands، بازی Secret of Monkey Island، بازی Back to the Future و Minecraft را دارد که با استفاده از داستان جذاب، باید بازی را پیش ببرید. داستان‌های بازی The Walking Dead نیز به حدی جذاب هستند که آن را به یکی از بهترین بازی های PS4 برای اندروید تبدیل کرده‌اند. این بازی به فصول مختلفی تقسیم می‌شود و در هر فصل، فقط چند ساعت گیم‌پلی دارد.

 

بازی Limbo

بازی های ps4 برای موبایل

جای تعجب نیست که بازی Limbo به راحتی می‌تواند بر روی پلتفرم‌های موبایل اجرا شود؛ زیرا این بازی دارای تصاویری مینیمالیستی، تک رنگ و دوبعدی است که همه این موارد آن را به یکی از راحت‌ترین و اجرایی‌ترین بازی های کنسول برای اندروید تبدیل کرده است. این بازی ایده‌های جدیدی را در فضایی کاملاً شفاف و جذاب ارائه می‌دهد که شما را برای مدت دو ساعت در دنیای خود نگه می‌دارد. بازی Limbo همچنین به دلیل داستان جذاب و راحتی اجرا بر روی پلتفرم‌های موبایل، یکی از گزینه‌های عالی در بین بازی های PS4 برای گوشی است.

 

بازی Crazy Taxi Classic

برترین بازی های ps4 برای گوشی

در اواخر قرن بیستم، بازی Crazy Taxi یکی از عناوین عجیب و غریب و دوست داشتنی در بین بازی‌ها بود و در سال 2000 نیز سری دوم آن منتشر شد. درواقع می‌توان گفت که این یک بازی بسیار کلاسیک است، اما بر روی پلتفرم‌های موبایل به خوبی اجرا می‌شود. در این بازی به طرز عجیب و البته هیجان‌انگیزی مسافران را سوار کرده و در یک شهر کارتونی سه‌بعدی پیاده می‌کنید. همچنین گیم‌پلی بازی بسیار هیجان‌انگیز و سریع بوده که شما را جذب خود می‌کند.

 

 

بازی Sonic the Hedgehog

بازی های ps4 اندروید

در دوران گذشته، بازی‌ها به ماریو و سونیک خلاصه می‌شدند، به گونه‌ای که پس از گذشت این همه سال هنوز هم بازی Sonic the Hedgehog جز بهترین بازی‌ها به شمار رفته و هم اکنون می‌توانید آن را بر روی پلتفرم موبایل خود اجرا کنید. در این بازی ماموریت شما این است که دنیا را از دست دکتر Eggman نجات دهید. این بازی جذاب را که در فهرست بهترین بازی های PS4 برای اندروید و iOS قرار دارد، امتحان کنید و از فضای نوستالژیک بازی لذت ببرید.

 

در این مقاله بهترین بازی های PS4 برای اندروید و iOS را برایتان معرفی کردیم . لینک دانلود آن‌ها را نیز قرار دادیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. آیا تا به حال بازی‌های بالا را در پلتفرم موبایل خود انجام داده‌اید؟ اگر چنین است، خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را برای تیم پلازامگ و خوانندگان مقاله به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بازی دیگری می‌شناسید که در فهرست بالا از بهترین بازی های کنسول برای موبایل معرفی نشده، می‌توانید آن را در بخش نظرات برای ما معرفی کنید.