سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی تجهیزات گیمینگ و انواع بازی ها

بهترین لوازم جانبی PS4 برای حرفه ای تر شدن در گیمینگ

    نظر

لوازم جانبی پلی استیشن 4 تجربه بازی با این کنسول را بسیار لذت بخش می کند. اگر می خواهید حرفه ای بازی کنید، در این مقاله به بررسی تعدادی از پرکاربرد‌ترین لوازم جانبی PS4 می‌پردازیم.

 

لوازم جانبی پلی استیشن4

 لوازم جانبی مختلف و متنوعی در سال‌های اخیر برای پلی استیشن 4 عرضه شده است. ما در این مقاله به بررسی تعدادی از پرکاربردترین و بهترین لوازم جانبی PS4 پرداخته‌ایم. این لوازم جانبی به شما این امکان را خواهند داد تا از بازی کردن لذت بیشتری ببرید، مکالمات صوتی بهتر و استریم‌های باکیفیت‌تری داشته باشید و در مجموع تجربه کامل‌تر و بهتری را برای خودتان رقم بزنید.

 

بهترین لوازم جانبی ps4

 


معرفی تعدادی از بهترین لوازم جانبی PS4


در این مقاله سعی شده تا انواع مختلف لوازم جانبی PS4 مورد بررسی قرار گیرد. این لوازم جانبی شامل VR، دسته بازی پلی استیشن، برچسب PS4 و لوازمی برای بهبود ارتباطات و استریم‌ها می‌شود که می‌توانند تجربه جذاب‌تری را برای شما رقم بزنند. در ادامه با معرفی این ابزار جانبی با ما همراه باشید.

 

داک شارژ دسته بازی PS4 دابی مدل TP4-002

لوازم جانبی ps4

اگر پلی استیشن 4 داشته باشید، به خوبی می‌دانید که چقدر سریع باتری دسته‌های بازی DualShock 4 تمام شده و اینکه به طور مرتب باید آن را شارژ کرد. داشتن دو دسته بازی برای گیمرها یک امر واجب و ضروری است. استفاده از پایه شارژ دسته PS4 به شما کمک خواهد کرد تا همیشه دسته‌های بازی خود را آماده استفاده داشته باشید و هر لحظه که لازم شد دسته بازی خود که باتری آن رو به اتمام است را برای شارژ شدن روی داک قرار داده و دسته دیگر را برداشته و از ادامه بازی خود لذت ببرید. داک شارژ دسته بازی PS4 دابی مدل TP4-002 جز آن دسته از ابزار جانبی PS4 است که وجود آن برای هر گیمری ضروری است.

 

 

 

میکروفن گیمینگ ریزر مدل SEIREN X مناسبPS4

میکروفون ps4

میکروفن گیمینگ SEIREN X از برند ریزر از لوازم جانبی پلی استیشن 4 است که بسیاری از افرادی که به استریم کردن و اشتراک گذاری بازی‌های خود می‌پردازند از آن استفاده می‌کنند. به کمک این میکروفون شما قادر خواهید بود تا مکالمه‌های صوتی بهتری را با دوستان خود داشته باشید و همچنین در هنگام استریم کردن گزارشی واضح و با کیفیت را برای بینندگان خود ارائه کنید. نکته قابل توجه در مورد این میکروفون این است که SEIREN X قابلیت استفاده برای سایر دستگاه‌ها و کامپیوتر را نیز دارا است. بدنه با کیفیت و وضوح و کیفیت بالای صدا از جمله ویژگی‌های این میکروفون پرطرفدار هستند.

 

 

 

هدست مخصوص بازی HyperX Cloud Stinger

 

هدست گیمینگ ps4

هیچ چیز خاص یا متفاوتی در رابطه با این هدست وجود ندارد، اما با این وجود HyperX Cloud Stinger قطعا یکی از بهترین هدست‌های بازی است و قیمت بالایی نیز ندارد. این محصول یکی از کاربردی‌ترین ابزار جانبی PS4 است که بسیاری از گیمر‌ها آن را تهیه کرده‌اند و بازخورد بسیار خوبی را به همراه داشته است. ویژگی مهم این هدست این است که با حرکت دادن میکروفون آن می‌توانید آن را خاموش یا روشن کنید که بسیار کاربردی است. ویژگی دیگر این هدست امکان استفاده از آن برای سایر دستگاه‌ها است که آن را محدود به پلی استیشن شما نخواهد کرد.

 

هدست واقعیت مجازی Sony PlayStation VR

لوازم جانبی پلی استیشن 4

امکان خرید تکی هدست واقعیت مجازی Sony PlayStation VR وجود دارد، اما بدون دوربین مخصوص به ندرت در بازی‌ها کار خواهد کرد. همچنین بسیاری از بازی‌ها با استفاده از دسته‌های مخصوص این محصول بسیار سرگرم کننده‌تر و هیجان‌انگیز‌تر خواهند بود. PSVR یکی از بهترین لوازم جانبی PS4 است که با همه مدل‌های پلی استیشن 4 سازگار است و کار خواهد کرد. با استفاده از این محصول می‌توانید یکی از بهترین تجربه‌های بازی در دنیای واقعیت مجازی را تجربه کنید.

 

روکش آنالوگ دسته PS4

روکش دسته ps4

یکی دیگر از لوازم جانبی پلی استیشن 4 روکش آنالوگ درسته است. آنالوگ‌ها در دسته‌های بازی عموماً جنس مناسبی ندارند و یا پس از مدتی استفاده کیفیت خود را از دست می‌دهند. ابزار جانبی مورد نظری که این مشکل را به طور کامل برطرف خواهد کرد روکش آنالوگ دسته PS4 است که برای این محصولات تولید شده‌اند. این روکش‌ها علاوه بر اینکه در ظاهر دسته تاثیر بسزایی خواهند داشت و می‌توانند به جذاب شدن آن دسته کمک کنند، کیفیت بسیار خوبی را دارا بوده و هنگام بازی به هیچ وجه باعث خستگی دست نخواهند شد و در ضمن از کیفیت جنس آنالوگ زیر خود نیز حفاظت خواهند کرد.

 

 

برچسب PS4

برچسب ps4

 

یکی دیگر از جذاب‌ترین و بهترین لوازم جانبی PS4 ، برچسب یا اسکین بازی است. کنسول پلی استیشن 4 به دلیل طراحی خاصی که دارد، پذیرای این است که بر روی آن برچسب‌های مختلف گیم نصب کنید. اسکین به معنای پوسته است و تقریبا به هر برچسب قابل نصب روی دستگاه‌های دیجیتال به ویژه پلی استیشن، اسکین گفته می‌شود. معمولا جنس آن ها از P.V.C است و دارای یک لایه چسبدار است. اسکین‌ها معمولا برای زیباسازی و تزیین کالاهای دیجیتال مانند پلی استیشن، موبایل، لپ تاپ و … به کار برده می‌شوند.

 

 


حرف آخر


در این مقاله سعی شد تا بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی PS4 را به شما معرفی کنیم. . آیا تاکنون از هیچکدام از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود در استفاده از لوازم جانبی پلی استیشن 4 را با ما در میان بگذارید.