سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی تجهیزات گیمینگ و انواع بازی ها

با کیبورد گیمینگ BlackWidow Elite بیشتر آشنا شوید

    نظر

به جرات می توان گفت که کیبورد گیمینگ BlackWidow Elite ریزر یکی از خوش دست ترین کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار است. از این رو سعی کردیم در این مطلب به طور مفصل درباره آن صحبت کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

کیبورد مکانیکال BlackWidow Elite

کیبورد مکانیکی ریزر مدل BlackWidow Elite یکی از خوش دست ترین و پر احساس ترین کیبوردهای حرفه ای یا سوپر حرفه ای گیم است که امکانات و حال و هوای عالی ای را برای بازی کنندگان حرفه ای به همراه دارد. برای مثال وجود بک لایتی (نور پس زمینه) با قابلیت 16.8 رنگ قابل تعریف، دکمه هایی با ماندگاری بالا تا 80 میلیون ضربه برای هر دکمه و مکانیکی بودن آن ها تا حس بهتر و ملموس تری را القا کنند، این صفحه کلید ریزر BlackWidow Elite برای محافظت از کابل کیبورد خود یک روکش کنفی قرار داده است تا ماندگاری و طول عمر آن را بالاتر ببرد. این کیبورد یک صفحه انتهایی ای دارد که بسیار نرم بوده و برای سلامتی دستان و دیرتر خسته شدن آن ها بسیار مناسب است و مدت زمان کار کردن را با آن بالاتر می برد. از دیگر امکانات این کیبورد می توان به Input Ports بودن آن یا همان دارا بودن پورت های دسترسی مختلف اشاره کرد تا دسترسی و کارایی را راحت تر و تکمیل تر کند.

امکانات کیبورد   BlackWidow Elite

این کیبورد توانسته با امکاناتی که دارد نسبت به قیمتش، جای خود را در دل خیلی از طرفداران بازی که به صورت حرفه ای گیمینگ می کنند باز کند. این کیبورد حال و هوای بازی ها را مخصوصا بازی هایی مانند Devil May Cry، Resident Evil، Call Of Duty و از این دست را به دلیل طراحی ها و امکانات ظاهری خود دو چندان کند.

مشخصات ظاهری کیبورد ریزر مدل blackwidow elite

کیبورد ریزر مدل blackwidow elite

این کیبورد می تواند حدود 16.8 میلیون رنگ تعریف شده را درBack Light  خود نمایش داده و حس فوق العاده ای به گیمرها انتقال دهد تا آن ها لذتی 100 درصد در بُعد روانی و بصری خود از بازی خود ببرند. از دیگر امکانات ظاهری آن کلید های مکانیکی ای است که بر روی آن تعبیه شده تا حس ملموس تری از در کنترل بودن شرایط بازی با استفاده از این کیبورد را داشته باشند، نسل های اولیه تمامی کیبورد ها از اینگونه کلید ها استفاده می کردند، کلید های مکانیکی به کلید هایی گفته می شود که برجستگی نسبتا بلندی دارند و شکل هندسی آن ها شبیه به هرمی بوده که سطح رویی آن صاف است. تجربه استفاده از اینگونه کیبورد ها این را ثابت کرده است که درصد رضایت از این نوع صفحه کلید ها به خاطر استفاده از دکمه های مکانیکی و به دلیل بیشتر احساس شدن فشردگی کلیدها، بیشتر است و کاربران این احساس را دوست دارند.  در طراحی این کیبورد به سلامت دست نیز توجه شده است به گونه ای که در قسمت پایینی کیبورد یک سطح بسیار نرم را قرار داده اند تا در زمان کار با صفحه کلید مچ دست ها بر روی آن قرار گیرد و از آسیب پذیری مچ در استفاده های طولانی جلوگیری شود.

بازخورد لمسی و کلیکی BlackWidow Elite

کیبوردهای مکانیکی بین گیمرها به واسطه احساس بازخورد لمسی و صدای کلیک محبوبیت خاصی دارد که اینها در واقع مشخصه بارز سیوئیچهای سبز ریزر است. هر سوئیچ همچنین مجهز به دیواره های جانبی دووجهی شده تا ثبات بیشتر و محافظت بهتری در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات بعمل آورد. همچنین به لطف عمرکارکرد بالای 80 میلیون کلیک،  دوام و اعتماد پذیری مورد نظر شما را فراهم میکند تا هر روز و هرساعت مشغول گیمینگ شوید.

کیبوردهای مکانیکی بین گیمرها به واسطه احساس بازخورد لمسی و صدای کلیک محبوبیت خاصی دارد که اینها در واقع مشخصه بارز سیوئیچهای سبز ریزر است. هر سوئیچ همچنین مجهز به دیواره های جانبی دووجهی شده تا ثبات بیشتر و محافظت بهتری در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات بعمل آورد. همچنین به لطف عمرکارکرد بالای 80 میلیون کلیک،  دوام و اعتماد پذیری مورد نظر شما را فراهم میکند تا هر روز و هرساعت مشغول گیمینگ شوید.

قدرت کنترل مضاعف با هایپرشیفت ریزر BlackWidow Elite

قابلیت هایپرشیفت ریزر از طریق سرعت بخشیدن و وسعت بازه عمل شما را به نهایت عملکرد خود میرساند.

برای هایپرشیفت دستور مورد نظر خود را برای هر کلید تعریف میکنید و هنگامی که کلید را فشار دهید و پایین نگه دارید کارکرد ثانویه آن عمل میکند. دوگانه سازی کارکرد کلید های نزدیک دست کیبورد شما در هنگام گیمینگ باعث اقدامات بسیار سریعتری میشود نسبت به مواقعی که برای انجام آنها به کلیدهای دور از دست کیبورد خود  نیاز دارید. این قابلیت بسیار بیشتر از کلیدهای میانبر و ماکروی عادی به شما اختیار و قدرت عمل میبخشد و شما را به حداکثر کارآیی خود برای واکنشهای برق آسا میرساند.

امکانات سوپر کیبورد ریزر مدل BlackWidow Elite

خرید کیبورد ریزر blackwidow elite

BlackWidow Elite دارای کابلی نسبتا بلند است که طول آن به 2 متر می رسد و آن را تقریبا به ویژگی جابجا پذیری نزدیک کرده است. ریزر برای محافظت از کابل کیبورد بر روی آن یک روکش کنفی مقاوم قرار داده است تا از فرسایش های طبیعی ای که هر کابلی دارد جلوگیری کند و در برابر کشیدگی، له شدگی و خوردگی مقاوم باشد. از دیگر مزایای این کیبورد می توانیم به وزن آن اشاره کرد، BlackWidow Elite وزنی معادل 1.5 کیلوگرم را داراست که می توان دلیل این وزن را جلوگیری از حرکت های مضر برای کیبورد توسط مصرف کننده در زمانی که غرق در داستان بازی است تعبیر کرد. یکی دیگر از خوبی های این کیبورد که باعث شده محبوبیت بالایی در بین گیمرها داشته باشد مقاومت و طول عمر کلید های آن است، کلید های این کیبورد تا 80 میلیون ضربه برای هر کلید گارانتی شده است و این یک ویژگی بسیار با ارزشی برای بازی گنندگانی تلقی می شود که مدت زمان زیادی را در روز صرف گیم و بازی کردن می کنند و آسودگی خاطر برای مدت زمان استفاده از این هیولای کیبورد ها دارند.

در این کیبورد پورت هایی مانند جک 3.5 میلی متری و USB طراحی و تعبیه شده که برای یک گیمر بسیار حائز اهمیت است. برای کسانی که به صورت حرفه ای بازی می کنند صدا بعد از داستان بازی مهم ترین انتقال دهنده حال و هوای جو بازی است و با نزدیک بودن پورت جک به کاربر دیگر کشیدگی ای در سیم هدفون یا هندزفری رخ نمی دهد تا حتی یک لحظه از وصل بودن کاربر به جریان و داستان بازی بکاهد و با پورت USB ای که به راحتی در دسترس است، راحت تر می توانند بک آپ ها و یا فایل های Save بازی را ذخیره سازی کنند.

سخن پایانی

این کیبورد نسبت به بالا بودن قیمت صفحه کلید ریزر BlackWidow Elite ،  امکاناتی فوق العاده را ارائه می دهد که گیمرهای حرفه ای همیشه به دنبال آن ها هستند و دارندگان این صفحه کلید شگفت انگیز برای تمامی نیازها و انتظارات خود از یک کیبورد با استفاده از ریزر BlackWidow Elite پاسخی قانع کننده دریافت کرده اند. نظر شما درباره کیبورد ریزر مدل BlackWidow Elite چیست؟ شما می توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و سایر همراهان این صفحه از وبلاگ دریمان بگذارید.