سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی تجهیزات گیمینگ و انواع بازی ها

معرفی هیجان انگیزترین و بهترین بازی های گوشی و کامپیوتر

 

در سال های اخیر بازی های زیادی عرضه شده اند. شید انتخاب از بین آن ها کار دشواری باشد. در این مطلب من به معرفی چند مورد از بهترین بازی های گوشی و کامپیوتر که می تواند ساعت ها شما را هیجان زده و سرگرم نگه دارد را معرفی نموده ام. از شما دعوت می کنم همراه ما باشید   .

دانلود بهترین بازی های گوشی و کامپیوتر

در ادامه این مطلب شما می توانید لیستی از بهترین بازی های گوشی و کامیپوتر را مطالعه کنید. همچنین لینکی را برای دانلود هریک از آنها برای شما قرار دادیم.

بازی اساسین کرید اندروید Assassin’s Creed Pirates

Assassin’s Creed Pirates یک دیگر از بازی های اساسین کرید اندروید و ایفون است که بر روی نبردهای دریایی تمرکز دارد. در این بازی اساسین کرید گوشی شما باید با دریا، کوسه‌ها یا سایر موجودات دریایی نبرد کرده و برای زنده ماندن نیز تلاش کنید. این بازی Assassins Creed برای اندروید شامل یک نقشه بزرگ خیره‌کننده می‌شود که دارای جزایر زیادی برای کاوش و همچنین مارپیچ‌های یخی برای حرکت است. شما علاوه بر جنگ در اقیانوس وسیع، از معابد باستانی مایان نیز باید عبور کنید. گفتنی است که این بازی از Assassin’s Creed IV Flag الهام گرفته است. بازی Assassin’s Creed Pirates بهترین عناصر را از دو نسخه کنسول جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. درواقع این عنوان ثابت کرده است که بازی‌های موبایل می‌توانند با بهترین کنسول‌های بازی رقابت کنند. برای دانلود بازی اساسین کرید برای اندروید به مجله پلازا مراجعه نمایید.

 

بازی Assassin’s Creed Identity

برای طرفداران بازی های اساسین کرید اندروید و ایفون، باید بگوییم که بازی Assassin’s Creed Identity اولین بازی اساسین کرید اندروید و iOS است که گیم‌پلی سبک شخص ثالث را در خود گنجانده است که به همین دلیل نیز بسیار معروف شده است. داستان بازی در دوره رنسانس ایتالیا تنظیم شده و گیم‌پلی آن نیز در رم، فلورانس و سانتا کروس اتفاق می‌افتد. این بازی اساسین کرید موبایلی دارای گرافیک دیدنی و جذاب در کنار چهار کلاس شخصیت و صدها ماموریت و کاوش مختلف است که شما را برای ساعت‌ها مشغول نگه می‌دارد. همچنین داستان این بازی مانند Assassin’s Creed II: Discovery، در دوره زمانی نیکولو ماکیاولی و بورجیا می‌گذرد که جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

 

بازی Desperados III

بهترین بازی های اساسین برای اندروید

Desperados III یک بازی ویدیویی با در سبک تاکتیک هم‌زمان (Real-time Tactic) است که توسط Mimimi Games ساخته شده و توسط THQ Nordic منتشر شده است. آخرین نسخه‌ای که از این بازی منتشر شد، مربوط به سال 2007 و اسپین آف Helldorado بود و حالا این بازی استراتژیک برای پلی استیشن 4 ، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، لینوکس و سیستم عامل مک منتشر شده است.

 

Desperados III یک بازی بازی استراتژیک پی اس 4 و کامپیوتر در سبک مخفی کاری تاکتیک هم‌زمان نیز به حساب می‌آید. این بازی دارای پنج شخصیت قابل بازی است که هرکدام به سلاح‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی مجهز هستند. بازیکنان می‌توانند این بازی را به عنوان یک بازی مخفی کاری انجام دهند، مثلا می‌توانند دشمنان را به صورت بی‌صدا ترور کنند و یا قتل‌های خود را به صورت مرگ‌های تصادفی جلوه دهند. برای بازیکنان این امکان وجود دارد که بیهوش کردن (ناک اوت) و بستن دشمنان، بدون کشتن کسی، مأموریت‌های خود را انجام دهند. اجساد دشمنان بیهوش شده باید مخفی شوند وگرنه دشمنان دیگری که در منطقه گشت می‌زنند آنها را کشف کرده و زنگ خطر را به صدا در می‌آورند که باعث ورود نیروهای کمکی می‌شود. زاویه دید همه دشمنان بصورت مخروطی نمایش داده می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد بدون جلب توجه آنها در نقشه حرکت کنند.

 

بازیکنان همچنین می‌توانند بازی را در سبک اکشن دنبال کنند. این کار با فعال کردن حالت Showdown امکان‌پذیر است. در این حالت، بازی بطور موقت متوقف شده و بازیکن می‌تواند اقدامات تیم را هماهنگ کند. در حالت Showdown ، بازیکن برای هر کاراکتر یک فرمان صادر می‌کند و پس از خارج شدن از این حالت، شخصیت‌ها دستورات صادر شده توسط بازیکن را به طور همزمان اجرا می‌کنند. دسپرادوز یکی از بهترین بازی های استراتژیک PS4 ، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود.

 

بازی استراتژیک کامپیوتر Warcraft 3

پنجمین بازی در لیست بهترین بازی های استراتژیک PC بازی Warcraft 3 است که عموما نقطه آغازین سبک MOBA شناخته می‌شود. به غیر از مقوله گفته شده، این بازی یک عنوان استراتژیک نوآورانه و در عین حال جاه‌طلب محسوب می‌شود که چهارچوب‌های ژانر مورد نظر را ارتقا داده و جلوه‌ای فانتزی و سینماتیک به آن بخشید.

بازی Warcraft 3 از جمله نخستین عناوینی است که المان‌های نقش‌آفرینی را در شکل قهرمان‌ها یا هیروها (Heroes) و قابلیت‌های گوناگون آن‌ها به این ژانر اضافه کرد و نوعی خلا را پوشش داد که قبل از آن در بازی‌های مشابه به خصوص عناوین شبه‌تخیلی (Sci-fi) احساس می‌کردیم. روایت داستانی بازی نقطه قوت دیگر آن محسوب می‌‌شود که در حد و اندازه خود روایتی جذاب، گیرا و در عین حال فانتزی برای یک بازی استراتژیک است. بازی Warcraft 3 از همه‌نظر یک بازی استراتژیک ایده‌آل است که به همراه‌ المان‌های نقش‌آفرینی خود گزینه‌ای عالی برای طرفداران این سبک محبوب محسوب می‌شود. برای دانلود بازی های استراتژیک 2019 و 2020 می توانید به مجله پلازا مراجعه نمایید.

 

بازی Resident Evil 2 Remake

بیست سال پس از انتشار نسخه اوریجینال بر روی کنسول پلی استیشن 1، رزیدنت اویل 2 با قدرتی بیشتر بازگشته است. بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک، یکی دیگر از بازی های زامبی محور ، عنوان اصلی را از پایه بازسازی کرد که با این کار توانست هم ریشه‌های خود را حفظ کند و هم آینده‌ای برای یکی از بهترین بازی های سبک ترس و بقا بسازد؛ عنوانی که اکنون به یکی از برترین بازی‌های Resident Evil تبدیل شده.

 

به مانند نسخه اصلی، بازی Resident Evil 2 Remake داستان دو شخصیت با دو خط داستانی جدا را روایت می‌کند. شخص اول، لیان اسکات کندی (Leon S. Kennedy) پلیس تازه‌کار شهر راکون سیتی است که در روز اول ماموریتش در این شهر به سر می‌برد. کلیر ردفیلد نیز به شهر راکون سیتی آمده تا برادر خود یعنی کریس ردفیلد را که مامور ویژه گروه S.T.A.R.S است و مدتی‌ست که از او خبری نیست را پیدا کند.

 

خط داستانی لیان و کلیر تفاوت‌های زیادی دارد و هرکدام ماجراهای متفاوتی را تجربه می‌کنند. خط داستانی لیان کمی سخت‌تر و طولانی‌تر است و در آن با ایدا وانگ (Ada Wong) آشنا می‌شود. ایدا به عنوان جاسوس وارد این شهر شده تا نمونه‌ای از ویروس G را پیدا کند. او هویت خود را برای لیان آشکار نمی‌کند. در بخش لیان می‌توانید یک مرحله به عنوان Ada Wong نیز بازی کنید و مراحل مخصوص او را بروید.

 

خط داستانی لیان و کلیر تفاوت‌های زیادی دارد و هرکدام ماجراهای متفاوتی را تجربه می‌کنند. خط داستانی لیان کمی سخت‌تر و طولانی‌تر است و در آن با ایدا وانگ (Ada Wong) آشنا می‌شود. ایدا به عنوان جاسوس وارد این شهر شده تا نمونه‌ای از ویروس G را پیدا کند. او هویت خود را برای لیان آشکار نمی‌کند. در بخش لیان می‌توانید یک مرحله به عنوان Ada Wong نیز بازی کنید و مراحل مخصوص او را بروید.

 

بازی زامبی برای آیفون و اندروید The Walking Dead: Season One

دانلود بازی های زامبی برای ps4

واکینگ دد یکی از بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون در سبک ماجراجویی گرافیکی سوم شخص است. قهرمان و شخصیت اصلی بازی لی اورت است و بازیکنان او را در بازی کنترل و هدایت می‌کنند. بازیکنان باید در دنیایی پر از زامبی، به دنبال راهی برای نجات خود باشند و لی و دیگر افراد را از دست آن‌ها نجات دهند. بازیکنان کنترل کاملی بر روی لی در بازی دارند و می‌توانند این شخصیت را در یک دنیای آزاد، حرکت بدهند.

بازیکنان در طی بازی، باید در مکان‌های مختلفی اقدام به جستجو در ماشین‌ها، قفسه‌ها و چیزهای دیگر کنند. همچنین آن‌ها که تنها کنترل لی اورت را در اختیار دارند، می‌توانند با بقیه اشخاص صحبت، به آن‌ها نگاه و یا اگر آن‌ها چیزی را استفاده یا حمل می‌کنند، از آن‌ها درباره آن سوال کنند. تصمیم شما، داستان بازی را تغییر می‌دهد. واکینگ در یکی از بهترین بازی زامبی اندروید و آیفون محسوب می‌شود که جایزه بهترین بازی سال را نیز برنده شد. همچنین لیستی از انواع بازی زامبی به همراه لینک دانلود آن در این لینک جمع آوری شده است.

 

بازی Resident Evil 3 Remake

بعد از موفقیت بزرگ بازی Resident Evil 2 Remake در سال 2019 که فروش جهانی رزیدنت اویل 2 اصلی را شکست، کپ‌کام تصمیم گرفت تا به دنبال نسخه بعدی این بازسازی‌ها برود. بازی Resident Evil 3: Nemesis که جزو بازی های زامبی 2020 محسوب می‌شود، قرار است در این نسخه دچار تغییرات بسیاری شود؛ مثل تغییر زاویه دوربین و سیستم مبارزه مانند همان‌چیزی که در رزیدنت اویل 2 ریمیک شاهد بودیم. موتور بازی‌سازی نیز قرار است همان انجین قدرتمند RE Engine باشد تا همه جزئیات را شبیه به واقعیت بسازد؛ اما کپ‌کام تغییرات هوشمندانه‌ای در رزیدنت اویل 3 ریمیک به وجود آورده که گیم پلی آن را از رزیدنت اویل 2 ریمیک هم جذاب‌تر می‌کند. نسخه اصلی رزیدنت اویل 3 یکی از محبوب‌ترین بازی های زامبی برای پلی استیشن 2 محسوب می‌شد.

داستان بازی هم‌زمان با اتفاقات رزیدنت اویل 2 رخ می‌دهد. شهر راکون سیتی گرفتار یک فاجعه عظیم شده و حالا یکی از اعضای S.T.A.R.S که جیل ولنتاین نام دارد، در این شهر گیر افتاده است. کمپانی آمبرلا (Umbrella) که در شهر راکون سیتی در حال انجام یک سری آزمایش‌های محرمانه بود، باعث وقوع فاجعه‌ای شد که ممکن بود به انقراض انسان‌ها منجر شود. جیل ولنتاین به همراه تیم استارز درحال تلاش بود تا از این آزمایش‌های محرمانه سر در بیاورد و آنها را افشا سازد؛ اما خود را در مخمصه‌ای جدید و خطرناک می‌اندازد. ویروس جدیدی ساخته شده که باعث می‌شود تا انسان‌ها به یکدیگر حمله کنند و از طریق این ویروس، هیولایی قدرتمند به وجود آمده که فقط یک هدف دارد؛ نابود کردن اعضای استارز که جیل نیز یکی از آن‌هاست. نام این هیولا، نمسیس (Nemesis) است.

 

این لیست طبق نظر شخصی نویسنده جمع آوری شده است. اما نظر شما درباره بهترین بازی های گوشی و اندروید که در سال های اخیر عرضه شده چیست؟ چه بازی هایی را به مخاطبین این وبلاگ پیشنهاد می کنید؟ نظر خود را در کامنت با ما درمیان بگذارید..