سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی تجهیزات گیمینگ و انواع بازی ها

معرفی کامل بهترین بازی های جنگی تاریخ

    نظر

?

 

در این مطلب سعی داریم به معرفی بهترین بازی های جنگی را در پلتفرم هایی چون pc، اندروید، ps و ایکس باکس آشنا کنیم. در ادامه با معرفی بهترین بازی های جنگی تاریخ همراه ما باشید.

 

باز ی های جنگی دانلود?

 در ادامه با معرفی بهترین بازی های جنگی تاریخ همراه ما باشید:

هیجان بازی های بسیار زیاد است. گاه بازی های دونفره و یا چندنفره به صورت آنلاین در ژانرهای تفنگی و جنگی می تواند به شما یک تجربه بی نظیر از لذت و هیجان را ببخشد. در ادامه ما قصد داریم بهترین بازی های جنگی را به شما معرفی کنیم. بسیاری از این بازی ها امکان باز چند نفره را نیز برای شما فراهم می کنند.

Devil May Cry 5

 

بازی های جنگی?

ترکیب دیوانه کننده‌ای است! دانته و نیرو در یک بازی و در کنار هم می‌توانند ارتشی از هرآنچه اهریمن باشد را قلع و قمع کنند؛ حال تصور کنید شخصیت V هم به این گروه مرگبار اضافه شود. سال‌ها منتظر بودیم تا این بازی دوست داشتنی از شرکت کپکام باز هم به دنیای ما برگردد و ما را به جنگی تمام عیار با شیاطین ببرد.

این بازی را می‌توان به جرات بهترین در سری بازی‌های Devil May Cry دانست و البته آن را بی‌شک در زمره بهترین بازی های ایکس باکس وان نیز به حساب آورد. 

بازی جنگی کامپیوتر Battlefield 1

 

 

بهترین بازی های جنگی کامپیوتر?

عضو دیگر «بهترین بازی های جنگی کامپیوتری» که قصد معرفی آن را به شما داریم بازی Battlefield 1 است که از همه‌نظر یک بازی ممتاز در ژانر خود محسوب می‌شود. شاید بهترین بخش این‌ بازی هیجان‌انگیز با جلوه‌های بصری گیرا بخش‌ چند‌نفره آنلاین آن باشد که از طریق آن قادر هستید در جنگ‌هایی نمایشی با مقیاس‌های بزرگ شرکت کنید که هرکدام حدود یک‌ ساعت طول کشیده و دارای نقشه‌هایی با محیط‌های قابل تخریب هستند. بخش‌ چندنفره آنلاین بازی Battlefield 1 قابلیت پشتیبانی از حداکثر 64 بازیکن را در آن واحد دارا است. حالت‌های این بخش شامل بخش‌های استانداردی همانند Deathmatch و Domination است؛ اما شاید جذاب‌ترین حالت بخش‌چندنفره این بازی حالت Chaotic Conquest آن باشد که درطی آن با چهار بازیکن دیگر یک جوخه تشکیل می‌دهید و هرکدامتان نیز دارای قابلیت‌ها و تجهیزات متفاوت براساس نوع شخصیتی که انتخاب‌ کرده‌اید هستید. در این بخش تعدادی از متنوع‌ترین و هیجان‌انگیزترین صحنه‌های جنگی را با دوستان خود می‌توانید تجربه کنید. شما می توانید برای مشاهده لیست بازی های جنگی 2019 به این لینک مراجعه نمایید. 


بهترین بازی های جنگی 2019 برای PS4

 

بهترین بازی های جنگی ps?

برای لیست «بهترین بازی های جنگی PS4» اولین عنوانی که جهت معرفی برایتان تدارک دیده‌ایم بازی Call of Duty: Advanced Warfare است. این بازی که برای بار نخست در سال 2014 برای پلتفرم PS3 منتشر شد از جنگ‌های جهانی جدا شده و به نبرد‌های آینده می‌پردازد. وقایع بازی در سال 2054 اتفاق می‌افتند و دارای تجهیزاتی متعلق به این دوران همانند لیزر، اگزوسویت و … است که همگی بعد‌های جدیدی به مبارزات سنتی کال‌آف‌دیوتی بخشیده‌اند. هردو بخش کمپین تک‌نفره و حالت‌های مختلف چندنفره بازی Call of Duty: Advanced Warfare به خوبی طراحی شده‌اند و سرگرم‌کننده هستند؛ به‌طوری که از نظر تنوع و خلاقیت بهتراز اکثر نسخه‌های سری کال اف دیوتی عمل کرده‌اند. جا دارد گفته شود جلوه‌های بصری و صوتی بازی نیز قابل تحسین هستند و روایت داستانی بازی هم از حضور کوین اسپیسی (Kevin Spacey) درنقش منفی جوناتان آیرونز (Jonathan Irons) بهره می‌برد. بنابراین بازی Call of Duty: Advanced Warfare را که برای پلتفرم PS4 نیز در دسترس است به‌ هیچ عنوان از دست ندهید.


بازی جنگی برتر کامپیوتر The Witcher 3: Wild Hunt

 

بهترین بازی جنگی تاریخ?

اگر از بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان بزرگترین شاهکار نسل هشتم نام ببریم، بی‌راه نگفته‌ایم. این بازی نقش‌آفرینی سال 2015 با محیط‌های بزرگ، هیولاهای افسانه‌ای، ماموریت‌های فراموش نشدنی و مناظر چشم‌نوازش تا سال‌ها در ذهن گیمرها باقی خواهد ماند. این بازی دو بسته الحاقی به نام‌های Hearts of Stone و Blood and Wine هم دارد هر کدام به اندازه یک بازی مستقل محتوا دارند. The Witcher 3: Wild Hunt جوایز متعددی به دست آورده و از نظر تجاری نیز موفق عمل کرده است. تا کنون بیش از 20 میلیون نسخه از این بازی در سراسر دنیا به فروش رفته و از صدر نشینان لیست بازی های کامپیوتری می باشد. این آماری فوق‌العاده برای یک بازی نقش‌آفرینی با درجه سنی بزرگسال محسوب می‌شود.

نظر شما درباره بازی های معرفی شده چیست؟ کدام یک از باری های معرفی شده این لیست را قبلا تجریه کرده اید؟ نظرات خود را درباره این بازی ها در قسمت کامنت ها با ما درمیان بگذارید. 

?